Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Samochód ściąga na prawo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Samochód ściąga na prawo

    Zamieszczone przez konradb
    bo allegro oferuje multum
    konradb, poszukaj na forum :roll:
    albo ... napisz do usera innova :wink:

  • #2
    [O1] Samochód ściąga na prawo

    Witam,

    właśnie wróciłem z trasy i w Częstochowie władowałem się prawym kołem w dość dużą dziurę w środku miasta. Od tego momentu zauważyłem, że samochód ściąga mi w prawo. Generalnie jak prowadzę to muszę cały czas mieć kierownice lekko w lewo bo jak kierownica się wyprostuje to ściąga w prawo. Czy to kwestia poprawienia zbieżności czy mogło się stać coś poważniejszego? Jest to bardzo minimalna różnica, ale jednak ściąga auto w bok.

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Zbieżność. Krzywa felga. Zawieszenie dostało po tyłku.

      Komentarz


      • #4
        Jedz na stacje i zrób diagnostyke. Jak nic nie wyjdzie to na prostowanie Feli do wulkanizatora

        Komentarz


        • #5
          W ostateczności pojadę tu i tu, ale zależałoby mi na zawężeniu czy to bardziej objaw krzywej felgi czy zbieżności. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale jak trzymam kierownicę idealnie prosto tak jak być powinna, to auto zjeżdża na bok. Może się mylę, ale jeśli felga byłaby krzywa to mogłaby ciągnąc auto w prawo, ale tylko po puszczeniu kierownicy, bo skoro kierownica jest prosto a auto ściąga na bok tak, że trzeba lekko kontować w lewo to nie będzie raczej zbieżność? Z drugiej jednak strony odczuwam lekkie bicie jak hamuje. Sam już nie wiem, bo to nie jest aż tak duża różnica aby wymagała natychmiastowej wizyty w warsztacie i zastanawiam się czy poczekać do wymiany kół na zimowe i wówczas zdiagnozować samemu czy po wymianie koła problem nie ustąpił. No chyba, że problemem jest zarówno zbieżność jak i felga, ale myślę, że wówczas byłoby to zdecydowanie bardziej odczuwalne. Proszę o rady

          Komentarz


          • #6
            Ja obstawiałbym fele i najpierw udałbym się do wulkanizatora

            Komentarz


            • #7
              U mnie było to samo. Zerwałem tuleję wahacza tą tylną. Przy hamowaniu koło się chowało pod nadkole. Podjechałem na szarpaki to bez nich diagnosta rękę pchnął koło w stronę drzwi to latało luźno na tamtej tulei. Wymieniłem i jest OK.

              Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

              Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
              Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
              Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

              Komentarz


              • #8
                Ja jak wpadłem w dziure zerwałem pół zawieszenia, po naprawie i tak ściągało, zbieżność ustawiłem i już ok,na boki go nie ściąga :lol:

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X